Największy newsroom piłkarski w kraju
Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować, można to zrobić za darmo TUTAJ.
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!

Obstawianie.com  |  Liga-Typerów.pl
Regulamin  Regulamin        FAQ   FAQ          Szukaj   Szukaj         TopTimers   TopTimers        Formularz kontaktowy  Formularz kontaktowy

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Reklama: 50% Bonus dla nowych klientów | BONUS 100% | Betting and Live results | Centrum Photoshop - PSHelp.pl | Informacje z pierwszej Piłki - Kicker.pl | Liga-Typerów.pl

Odpowiedz do tematu Obstawianie.com Strona Główna » Analizy, Informacje, Sugestie » Koszykówka » NBL Australia
NBL Australia
Autor Wiadomość
Aroon

Trampkarz

Pochwał: 5
Wysłany: 2006-10-25, 20:58   NBL Australia

Zauważyłem że ta liga staję się coraz bardziej popularna u typerów a i w niektórych ofertach bukmacherów jest dostępna nie znam się na niej ale o dziwo w typowaniu mi jej dobrze idzie w tym temacie będe podawał typy z jakąś analizą dopóki nie znajdzie sie jakis znawca ligi kangurów zapraszam do zainteresowaniasię tą ligą i podawania typów z analizą.

Linki do NBL:
www.nbl.com.au - Oficjalna strona ligi australijskiej NBL
www.sportal.com.au/basketball.asp?i=live - Livescore czyli wyniki na żywo NBL
Ostatnio zmieniony przez Aroon 2006-10-25, 22:02, w całości zmieniany 4 razy  

Aroon

Trampkarz

Wysłany: 2006-10-25, 21:55   

Typki na Czwartek 26-10-06
08:00 New Zealand Breakers - Townsville Crocodiles 1,45 2,50 (126:127) :n: jednym koszem co za pech
Krokodyle w tym sezonie bez zwycięstwa na wyjeździe i nie sądze żeby sprawlili niepodziankę u siebie w domu sa bardziej groźni liczę że nie sprawią kłopotu gospodarzom i gładko się z nimi Breakers rozprawią ale chęci gosćiom nie będzie brakować

14:00 Singapore Slingers - Cairns Taipans 1,95 1,70 (98:102) :n: tu już czterema koszami