Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować, można to zrobić za darmo TUTAJ. Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!
Zauważyłem że ta liga staję się coraz bardziej popularna u typerów a i w niektórych ofertach bukmacherów jest dostępna nie znam się na niej ale o dziwo w typowaniu mi jej dobrze idzie w tym temacie będe podawał typy z jakąś analizą dopóki nie znajdzie sie jakis znawca ligi kangurów zapraszam do zainteresowaniasię tą ligą i podawania typów z analizą.
Typki na Czwartek 26-10-06
08:00 New Zealand Breakers - Townsville Crocodiles 1,45 2,50 (126:127) jednym koszem co za pech Krokodyle w tym sezonie bez zwycięstwa na wyjeździe i nie sądze żeby sprawlili niepodziankę u siebie w domu sa bardziej groźni liczę że nie sprawią kłopotu gospodarzom i gładko się z nimi Breakers rozprawią ale chęci gosćiom nie będzie brakować
14:00 Singapore Slingers - Cairns Taipans 1,95 1,70 (98:102) tu już czterema koszami Z nieficjalnych informacji dowiedziałem się że to będzie ich pierwsze spotkanie i stawiam w nich na gospodarza z ważnego powodu Taipans mają do przejechania 5,025 km co może się odbić na ich zdrowiu i Slingers powinni to wykorzystać typ godny ryzyka
Zobaczymy jak mi pójdzie tym razem wczoraj przewidziałem wygraną Wildcats po kursie 2.15
Jak widać forma mi spadła na razie sobie bede po cichu typował jak sie polepszy dam na forum typki
_________________ Seks i Hazard to nie daje mi spokoju
Ostatnio zmieniony przez Aroon 2006-10-26, 20:04, w całości zmieniany 2 razy
Z nieficjalnych informacji dowiedziałem się że to będzie ich pierwsze spotkanie
Nie rozumiem dlaczego piszerz pierwsze Ale chybą chodzi Ci o to, że te dwie ekipy nigdy ze sobą nie grały
Cytat:
mają do przejechania 5,025 km co może się odbić na ich zdrowiu