Skocz do zawartości



Gdzie grać, jak naprawić niedziałającą stronę ? Wszystko w jednym temacie KLIKNIJ <-

raczek18

Użytkownik
  • Zawartość

    130
  • Wpisy na Shoutboxie

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • punktów

    238 [ Dodaj ]
  1. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    dokladnie trzeba ustalic harmogram zeby nie bylo przeciagania mam nadzieje ze na III edycje bedzie z 10 graczy:)
  2. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    z tego miejsca musze podziekowac
  3. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    Klasyfikacja po VI tirniejach 1. pershing 20+8+10+8+20 = 58 2. akupoczek 0+15+20+20+0+ = 55 3. Raczek18 0+10+0+15+5+15 = 45 4. bigabraine777 8+0+0+0+15+20 = 43 5. Garbaty 5+20+15+0+0+0 = 40 6. dziadkobi 15+0+5+5+10+10 = 40 7. Krzysiekow 10+5+8+10+8+8 = 36 dzieki panowie za gre musze przyznac ze dzisiaj czulem adrenalinke;)
  4. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    jest ku**a rzutem na tasme 3 miejsce:D
  5. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    walcze dzisiaj o trzecie miejsce i dam z siebie wszystko wiec uwaga
  6. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    ja dzisiaj nie moge proponuje jutro...
  7. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    sa wszyscy oprocz orgaznitora;p
  8. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    srode tez na bank opada... cya wieczorkiem
  9. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    a to mnie rozjebalo:DD: mialem z 2 min polewkexD
  10. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    jak dla mnie to ty nawet na platne sie nei zalapiesz:D nastepny turek dla mnie musi byc:)
  11. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    ja nie dostalem...
  12. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    gramy dzisiaj prawda? o 21? napiszcie i pers niech da znac kiedy zalozy stol i kiedy passy beda na prv
  13. raczek18

    Poleffki %-)

    nie wierze zeby to ku**a byla prawdaxD jak istnieje taka praca to chce ja przeczytac
  14. raczek18

    Seriale

    fakt faktem najlepsi heroesi pozniej lost zajebisty jest teraz 4 sezon, dexter i prison break a ja polecam jeszcze oczywscie family guya;) ostatnio mam nowy kanal na kablowce comedy central i fajny jest serial on ona i dzieciaki ang nazwa to chyba me wife and kids
  15. raczek18

    YBPT- Yourbet Poker Tour II - dyskusja

    mi pasi ale w sob nie mozna brac pod uwage turnieji godzinnych bo t zawsze trwa dluzej mozna zaczac wczesniej proponuje 19 21 23 a jakby jakis turek zakonczylby sie wczesniej to poprostu zakaldamy sng i jak wszyscy bede to pykamy pasi?
×