Skocz do zawartości



Gdzie grać, jak naprawić niedziałającą stronę ? Wszystko w jednym temacie KLIKNIJ <-

Martinho19

Użytkownik
  • Zawartość

    264
  • Wpisy na Shoutboxie

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • punktów

    264 [ Dodaj ]
  1. Martinho19

    Playbet24 - 10euro free

    [mod]MartinhoPol[/mod]
  2. Martinho19

    Dafabet - 5 euro bez depozytu

    Skanow nie wysylalem.
  3. Martinho19

    Dafabet - 5 euro bez depozytu

    Polecam tego buka mimo wszystko. Z 5 euro zrobilem troche ponad 50, wczoraj wieczorem zlecilem wyplate na MB, dzisiaj rano kasa na koncie. Depozytu nie skladalem.
  4. Martinho19

    Dafabet - 5 euro bez depozytu

    Ktos wyplacal od nich? Dlugo idzie wyplata? I czy trzeba skany im wyslac od razu czy niekoniecznie?
  5. Martinho19

    Noubet - 50% do 100 EUR

    Czy ten buk jest wyplacalny? Bo zamierzam sie zarejestrowac i wplacic... [ Komentarz dodany przez: BePe: 2011-05-28, 23:38 ] Jakby nie był wypłacalny to nie było by info o promocji...
  6. Martinho19

    Dafabet - Promocje Okazjonalne

    Kolego uwazasz ze warto postawic 50 euro (200zl) na mecz w ktorym kazdy wynik jest mozliwy? Jakby to bylo jakies max 20 euro to bym sie skusil a tak to ja dziekuje za takie promo
  7. Martinho19

    Dafabet - Promocje Okazjonalne

    Nie warto. Trzeba odpowiedziec poprawnie na pytania plus do tego zagrac za minimum 50 euro na Barca - ManUtd tylko zaklad 1X2...
  8. Martinho19

    Dafabet - Promocje Okazjonalne

    Jak ktos zna odpowiedzi na pytania to niech poda I czy obojetnie za ile nalezy zagrac zaklad na LM?
  9. Martinho19

    Dafabet - 5 euro bez depozytu

    Tez macie limity na pilke nozna i kosza? Ja moge stawiac na te zdarzenia max 1-3 euro. Smieszny buk A orżnalem ich nja tenisie, hjezeli tak mozna nazwac zrobienie z 5 euro 30 E...
  10. Martinho19

    Propozycje na dzień 31.03.2011

    Euroliga 31.03.2011 20:45 Spotkanie: Maccabi Tel Awiw - Caja Laboral Baskonia Typ: 2 Kurs: 4,55 Buk: Bwin Dzisiaj przegladajac oferte natknalem sie na bardzo ciekawe spotkanie. Maccabi podejmie Caje Laboral w koszykarskiej Eurolidze. Kurs na gosci bardzo mnie zatrwozyl i postanowilem na nich zagrac. Faworytem na papierze wydaje sie byc Maccabi ale nie jest az tak zdecydowanym fawiorytem jak wskazuja na to kursy! Caja z Maccabi przegrala 2 spotkania - u siebie 2 punktami i w Izraelu 21 punktamioraz wygrala jedno 6 punktami. Czy to oznacza ze dzisiaj sa skazani na porazke? Wcale nie. Euroliga rzadzi sie swoimi prawami wystarczy wspomniec rozgrywany nie tak dawno mecz Montepaschi z Olympiakosem. Olympiakos wygral 1 spotkanie ponad 40 punktami, a 2 dni pozniej przegrali o ile dobrze pamietam 9!!! Wiec jak widac Euroliga to Euroliga tutaj kazdy wynik mozliwy szczegolnie na tym poziomie jaki ejst obecnie kiedy to w grze pozostaly juz najlepsze zespoly Europy. Dzisiaj Caja musi sie spiac bo porazka ich eliminuje wiec zagraja na maxa by za tydzien w decydujacym meczu u siebie walczyc o awans. Ostatnie 5 spotkan Eurligowych w wykonaniu Cajy to 3 wygrane i 2 porazki. Caja ma przewage podkoszowa napewno wieksza niz Maccabi bo w Maccabi Sofo pod tablica mimo iz zbiera te pilki to czesto szybko konczy mecz z powodu fauli gdyz jest bardzo wolny w obronie. Premiuje to napewno szybkich skrzydlowych zespolu z Kraju Baskow. Caja ma ponadto Logana ktory nie dosc ze jest szybki to jeszcze jak zlapie dzien to rzuca za 3 pkt jak automat. Maccabi natomiast jest w komfortowej sytuacji i tylko od nich samych zalezy czy wygraja ten emcz. Jak wiadomo Maccabi latwo sie rozluznia mysle ze oni juz poczuli sie wygranymi. Trzeba bedzie upilnowac Elyahu i Sofo i bedzie dobrze. Przedwczoraj co prawda wysoko wygrali z baskijczykami ale to nie swiadczy o jakiejs wielkiej przewadze po prostu Caja miala zly dzien. Dzisiaj powinno byc odwrotnie.Maccabi juz niejednokrotnie pokazywalo ze potrafia sie rozluzniac tak bylo chociazby w emczu z Lottomatica przegranym az 13 punktami. Za Maccabi przemawia napewno wlasna publicznosc ale czy to publicznosc gra? Uwazam ze dzisiaj to Caja ma noz na gardle i musi wygrac ten mecz, Maccabi co najwyzej powinno. Mysle ze bardziej zmotywowani baskijczycy odniosa sukces. Tym bardziej ze oba zespoly to wyrownane ekipy. http://obstawianie.com/puchary-europejskie-2010-2011-vt2982,150.htm [ Komentarz dodany przez: Herr_Flick: 2011-04-04, 21:27 ]
  11. Martinho19

    Puchary Europejskie 2010/2011

    Euroliga 31.03.2011 20:45 Spotkanie: Maccabi Tel Awiw - Caja Laboral Baskonia Typ: 2 Kurs: 4,55 Buk: Bwin Dzisiaj przegladajac oferte natknalem sie na bardzo ciekawe spotkanie. Maccabi podejmie Caje Laboral w koszykarskiej Eurolidze. Kurs na gosci bardzo mnie zatrwozyl i postanowilem na nich zagrac. Faworytem na papierze wydaje sie byc Maccabi ale nie jest az tak zdecydowanym fawiorytem jak wskazuja na to kursy! Caja z Maccabi przegrala 2 spotkania - u siebie 2 punktami i w Izraelu 21 punktamioraz wygrala jedno 6 punktami. Czy to oznacza ze dzisiaj sa skazani na porazke? Wcale nie. Euroliga rzadzi sie swoimi prawami wystarczy wspomniec rozgrywany nie tak dawno mecz Montepaschi z Olympiakosem. Olympiakos wygral 1 spotkanie ponad 40 punktami, a 2 dni pozniej przegrali o ile dobrze pamietam 9!!! Wiec jak widac Euroliga to Euroliga tutaj kazdy wynik mozliwy szczegolnie na tym poziomie jaki ejst obecnie kiedy to w grze pozostaly juz najlepsze zespoly Europy. Dzisiaj Caja musi sie spiac bo porazka ich eliminuje wiec zagraja na maxa by za tydzien w decydujacym meczu u siebie walczyc o awans. Ostatnie 5 spotkan Eurligowych w wykonaniu Cajy to 3 wygrane i 2 porazki. Caja ma przewage podkoszowa napewno wieksza niz Maccabi bo w Maccabi Sofo pod tablica mimo iz zbiera te pilki to czesto szybko konczy mecz z powodu fauli gdyz jest bardzo wolny w obronie. Premiuje to napewno szybkich skrzydlowych zespolu z Kraju Baskow. Caja ma ponadto Logana ktory nie dosc ze jest szybki to jeszcze jak zlapie dzien to rzuca za 3 pkt jak automat. Maccabi natomiast jest w komfortowej sytuacji i tylko od nich samych zalezy czy wygraja ten emcz. Jak wiadomo Maccabi latwo sie rozluznia mysle ze oni juz poczuli sie wygranymi. Trzeba bedzie upilnowac Elyahu i Sofo i bedzie dobrze. Przedwczoraj co prawda wysoko wygrali z baskijczykami ale to nie swiadczy o jakiejs wielkiej przewadze po prostu Caja miala zly dzien. Dzisiaj powinno byc odwrotnie.Maccabi juz niejednokrotnie pokazywalo ze potrafia sie rozluzniac tak bylo chociazby w emczu z Lottomatica przegranym az 13 punktami. Za Maccabi przemawia napewno wlasna publicznosc ale czy to publicznosc gra? Uwazam ze dzisiaj to Caja ma noz na gardle i musi wygrac ten mecz, Maccabi co najwyzej powinno. Mysle ze bardziej zmotywowani baskijczycy odniosa sukces. Tym bardziej ze oba zespoly to wyrownane ekipy.
  12. Martinho19

    Propozycje na dzień 30.03.2011

    Eurocup 30.03.2011 20:30 Spotkanie: Estudiantes Madryt - Cedevita Zagrzeb z dogrywka Typ 2 Kurs: 5,40 Buk Unibet Ciekawe zdarzenie oferuje nam Unibet na Eurocup w koszykowce. Cedevita podejmie Estudiantes. Kurs na Cedevite ogromny i jestem tym bardzo zdziwiony gdyz moim zdanie fawo0rytem sa wlasnie goscie... Cedevita sposrod 10 ostatnich spotkan przegrala tylko 2 razy - z Zgrebem i Nymburkiem w lidze Adriatyckiej. Zespol jest bardzo dobry w tym sezonie sa poki co liderami Ligi Adriatyckiej i moze dojsc do tegho ze okaza sie lepsi od Partizana Belgrad czy Olimpiji Ljublana. W Eurocup idzie im rownie dobrze.U siebie wygrali z Estudiantesem 90:81 przez wiekszosc spotkania praktycznie kontrolujac mecz. Gracze Cedevity potrafia grac w europucharach na wyjazdach co pokazali chociazby w Kazaniu gdzie wygrali z miejscowym Uniksem chociazby. Dzisiaj beda walczyc zeby wyeliminowac Estudiantes a wtedy znajda sie w Final Four tych rozgrywek. Estudiantes natomiast ten sezon ma dosc przecietny. W lidze nieciekawie, jest to zespol swojego parkietu na wyjazdach dostaja baty. W Zagrzebiu polegli, zawiodla gra podkoszowa i jezeli w ciagu tych paru dni nie nastapila rewolucja to nie przewiduje jakichkolwiek przeblyskow w dzisiejszym emczu. Ostatnie 3 mecze to 2 porazki i wygrana wiec srednio dobrze. Sadze ze dzisiaj Cedevita ktora jest abrdziej zgranym zespolem postawi kropke nad i i powtorzy sukces sprzed tygodnia pokonujac Estudiantes. http://obstawianie.com/puchary-europejskie-2010-2011-vt2982,150.htm?sid=7ccbc7af33cabd776176009a75678f15#1562422 [ Komentarz dodany przez: Herr_Flick: 2011-04-04, 21:23 ] 300
  13. Martinho19

    Puchary Europejskie 2010/2011

    Eurocup 30.03.2011 20:30 Spotkanie: Estudiantes Madryt - Cedevita Zagrzeb z dogrywka Typ 2 Kurs: 5,40 Buk Unibet Ciekawe zdarzenie oferuje nam Unibet na Eurocup w koszykowce. Cedevita podejmie Estudiantes. Kurs na Cedevite ogromny i jestem tym bardzo zdziwiony gdyz moim zdanie fawo0rytem sa wlasnie goscie... Cedevita sposrod 10 ostatnich spotkan przegrala tylko 2 razy - z Zgrebem i Nymburkiem w lidze Adriatyckiej. Zespol jest bardzo dobry w tym sezonie sa poki co liderami Ligi Adriatyckiej i moze dojsc do tegho ze okaza sie lepsi od Partizana Belgrad czy Olimpiji Ljublana. W Eurocup idzie im rownie dobrze.U siebie wygrali z Estudiantesem 90:81 przez wiekszosc spotkania praktycznie kontrolujac mecz. Gracze Cedevity potrafia grac w europucharach na wyjazdach co pokazali chociazby w Kazaniu gdzie wygrali z miejscowym Uniksem chociazby. Dzisiaj beda walczyc zeby wyeliminowac Estudiantes a wtedy znajda sie w Final Four tych rozgrywek. Estudiantes natomiast ten sezon ma dosc przecietny. W lidze nieciekawie, jest to zespol swojego parkietu na wyjazdach dostaja baty. W Zagrzebiu polegli, zawiodla gra podkoszowa i jezeli w ciagu tych paru dni nie nastapila rewolucja to nie przewiduje jakichkolwiek przeblyskow w dzisiejszym emczu. Ostatnie 3 mecze to 2 porazki i wygrana wiec srednio dobrze. Sadze ze dzisiaj Cedevita ktora jest abrdziej zgranym zespolem postawi kropke nad i i powtorzy sukces sprzed tygodnia pokonujac Estudiantes.
  14. Martinho19

    Propozycje na dzień 29.03.2011

    WTA Miami 29.03.2011 21:45 Spotkanie: Ana Ivanovic - Kim Clijsters Typ 1 Kurs: 4,33 Buk: Bet365 Ciekawe spotkanie czeka nas dzisiaj i bardzo dobry kurs na Serbke. Ivanovic to 19 rakieta rankingu, ostatnio w dobrej formie. W Indian Wells odpadla w cwiercfinale z rewelacyjna Bartoli a po drodze odprawila miedzy innymi Jankovic czy Zhlalova. Byly to gladkie zwyciestwa i nalezy spodziewac sie ze turnieje w USA moga przyniesc tej zawodniczce sporo punktow do rankingu. Ivanovic jest zdecydowanie bardziej wypoczeta od przeciwniczki. W Miami bowiem odprawila 6:2 6:0 Date Krumm a w meczu z Razzano wygrala przez krecz w 1 secie Virgine. Jest wiec swieza i wypoczeta, w pelni sil przystapi do meczu z Clijsters. Ivanovic poprawila znacznie serwis bo ten byl jaj pieta achillesowa wiec sadze ze dzisiaj ten element gry bedzie rownie dobrze funkcjonowal jak w poprzednich spotkaniach. Clijsters natomiast w bardzo sredniej formie. W Paryzu co prawda dotarla do finalu ale miala slabe rywalki po drodze a w finale gladko odprawila ja Kvitova. W Indian Wells slabiutka forma . Najpierw meczarnie z Morita i wygrana 2:1 a pozniejporazka z Bartoli przez krecz. Clistyers odczuwa jeszcze skutki kontuzji ale zdecydowala sie grac w turnieju zeby nie tracic cennych punktow do rankingu.Tutaj w Miami latwa wygrana z Yakimova i slabiutkie spotkanie z Martinez Sanchez zakonczone wygrana 2:1 po bardzo duzych problemach. Dzisiaj przyjdzie jej zagrac z Ivanovic a to bardzo grozna zawodniczka napewno bardziej wymagajaca niz jej poprzednia rywalka Martinez Sanchez. Kurs na Clijsters niski bo H2H jest 3-0 dla Belgijki ale dzisiaj bedzie miala wielkie problemy. Forma nie ta, skutki kontuzji odczuwalne, Ivanovic w USA gra dobrze - spodziewam sie wygranej Serbki. http://obstawianie.com/atp-miami-wta-miami-vt118794.htm?sid=247581599d9ba0e66418b0b2377eee01#1562073 [ Komentarz dodany przez: Herr_Flick: 2011-04-04, 21:19 ]
  15. Martinho19

    ATP: Miami, WTA: Miami

    WTA Miami 29.03.2011 21:45 Spotkanie: Ana Ivanovic - Kim Clijsters Typ 1 Kurs: 4,33 Buk: Bet365 Ciekawe spotkanie czeka nas dzisiaj i bardzo dobry kurs na Serbke. Ivanovic to 19 rakieta rankingu, ostatnio w dobrej formie. W Indian Wells odpadla w cwiercfinale z rewelacyjna Bartoli a po drodze odprawila miedzy innymi Jankovic czy Zhlalova. Byly to gladkie zwyciestwa i nalezy spodziewac sie ze turnieje w USA moga przyniesc tej zawodniczce sporo punktow do rankingu. Ivanovic jest zdecydowanie bardziej wypoczeta od przeciwniczki. W Miami bowiem odprawila 6:2 6:0 Date Krumm a w meczu z Razzano wygrala przez krecz w 1 secie Virgine. Jest wiec swieza i wypoczeta, w pelni sil przystapi do meczu z Clijsters. Ivanovic poprawila znacznie serwis bo ten byl jaj pieta achillesowa wiec sadze ze dzisiaj ten element gry bedzie rownie dobrze funkcjonowal jak w poprzednich spotkaniach. Clijsters natomiast w bardzo sredniej formie. W Paryzu co prawda dotarla do finalu ale miala slabe rywalki po drodze a w finale gladko odprawila ja Kvitova. W Indian Wells slabiutka forma . Najpierw meczarnie z Morita i wygrana 2:1 a pozniejporazka z Bartoli przez krecz. Clistyers odczuwa jeszcze skutki kontuzji ale zdecydowala sie grac w turnieju zeby nie tracic cennych punktow do rankingu.Tutaj w Miami latwa wygrana z Yakimova i slabiutkie spotkanie z Martinez Sanchez zakonczone wygrana 2:1 po bardzo duzych problemach. Dzisiaj przyjdzie jej zagrac z Ivanovic a to bardzo grozna zawodniczka napewno bardziej wymagajaca niz jej poprzednia rywalka Martinez Sanchez. Kurs na Clijsters niski bo H2H jest 3-0 dla Belgijki ale dzisiaj bedzie miala wielkie problemy. Forma nie ta, skutki kontuzji odczuwalne, Ivanovic w USA gra dobrze - spodziewam sie wygranej Serbki.
×